Let op: op vrijdag 24 januari kunt u vanaf 15.30 uur geen gebruik maken van DigiD op de website van de gemeente Uithoorn vanwege technisch onderhoud. Dit duurt mogelijk tot en met 25 januari.
Verkeersontheffing aanvragen
Het kan voorkomen dat u voor bepaalde werkzaamheden of evenementen gebruik moet maken van de openbare ruimte. Of dat u zich tijdens die werkzaamheden niet aan de geldende verkeersregels kunt houden. Misschien heeft u een ontheffing nodig of moeten er tijdelijke verkeersmaatregelen genomen worden.
U kunt bij de gemeente een tijdelijke verkeersmaatregel voor gemeentelijke wegen aanvragen. In de aanvraag moet u minimaal aangeven:
- Naam- en adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres van de aanvrager;
- Omschrijving van de activiteiten waarvoor de maatregel aangevraagd wordt;
- Begin- en einddatum van de periode waarin de maatregel aangevraagd wordt;
- Beschrijving en tekening van de aangevraagde maatregel(en), waarbij aangegeven wordt welk bedrijf of organisatie welke maatregel uitvoert.
U stuurt uw aanvraag minimaal 10 werkdagen voor de datum waarop u de maatregel nodig hebt, naar: gemeente@uithoorn.nl of per post aan het college van burgemeester en wethouders, Postbus 8, 1420 AA Uithoorn.
Volg ons